Verzending

Wat zijn de verzendkosten?

Gratis verzending bij een bestelling vanaf €150,00 (exclusief btw).
Wij rekenen €7,00 verzendkosten bij bestellingen tot €150,00 (exclusief btw).

Betaalwijzen

Op welke manier kan ik mijn bestelling betalen?

Bij Xtenz Life heeft u de keuze uit verschillende betaalwijzen;
– Betalen met Ideal
– Betalen met PayPal
– Betalen met Bancontact
– Betalen op rekening
Wilt u gebruik maken van “betalen op rekening”, dan dient u hiervoor contact op te nemen met: info@xtenzlife.nl. U ontvangt dan zo spoedig mogelijk een reactie van ons.

Wij behouden ons het recht voor om betaling op rekening niet voor alle bestellingen/bedrijven aan te bieden. In dat geval kunt u gebruikmaken van één van de andere betaalwijzen die wij aanbieden. Wij vragen om uw begrip betreffende onze aanpak voor de betaalwijze ‘betalen op rekening’.

Account

Kan iedereen bestellen bij Xtenz Life?

Xtenz Life biedt alleen aan bedrijven de mogelijkheid om te bestellen.
Hiervoor is het noodzakelijk om eenmalig een account aan te maken.

Hoe maak ik een account aan?

Om een account aan te maken klikt u op ‘klant worden’ en vervolgens kunt u de benodigde gegevens invullen. Zodra uw account is aangemaakt, kunt u een bestelling plaatsen.
Als u eenmaal een account heeft aangemaakt, kunt u daarna bestellingen plaatsen via “inloggen bestaande klanten”.

Hoe bekijk ik mijn gebruikersprofiel?

U kunt in uw account uw profiel inzien en uw gegevens wijzigen. Ga hiervoor naar Mijn account.

Kan ik via mijn account de status van mijn bestelling inzien?

Ja, als u in uw account bent ingelogd kunt u via de link “Status van mijn bestelling” kijken waar uw bestelling zich bevindt. U kunt hier de PostNL pakketcode vinden, die ook in de verzendbevestiging is gecommuniceerd. Ga naar de website van PostNL en voer hier de code in, zij geven aan waar uw bestelling op dat moment is.

Waar kan ik mijn facturen inzien?

Als u in uw account bent ingelogd, kunt u via de link “Mijn facturen” uw laatste facturen vinden.

Is mijn bestelgeschiedenis inzichtelijk?

Ja, ga hiervoor naar Mijn account -> Bestellingen. Hier vindt u een overzicht van uw eerdere bestellingen.

Kan ik als particulier bestellen bij Xtenz Life?

Particulieren kunnen helaas niet bestellen bij Xtenz Life. Ons aanbod is alleen beschikbaar voor bedrijven met een account.

Gegevens wijzigen

Kan ik zelf mijn accountgegevens wijzigen?

Als u een Xtenz Life account heeft, kunt u uw eigen accountgegevens wijzigen. Wilt u bijvoorbeeld uw naam, e-mailadres, bezorg- en factuuradres, of wachtwoord wijzigen?
Zo gaat dat:
– Ga naar het ‘account icoon’ rechtsboven en log in met uw e-mailadres en wachtwoord.
– Klik op “Mijn gegevens” om uw naam, wachtwoord en/of e-mailadres aan te passen.
– Klik op “Adressen” om uw adres te wijzigen.

Inloggegevens

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik deze opnieuw instellen?

Op de inlogpagina vindt u de link “Wachtwoord vergeten”.
Klik hierop en voer het e-mailadres in waarop u het nieuwe wachtwoord wilt ontvangen. Hierna kunt u opnieuw inloggen in uw account.
Mocht het op deze wijze niet lukken, neem dan contact met ons op.

Prijzen

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

Alle genoemde prijzen bij een product zijn exclusief btw.

Zijn de prijzen per stuk of per een bepaalde hoeveelheid?

Alle genoemde prijzen bij een product zijn per stuk (tenzij anders aangegeven) en exclusief btw.

Levertijd

Wat is de levertijd?

Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel en efficiënt mogelijk te bezorgen, in ieder geval binnen 48 uur (rekening houdend met zon- en feestdagen).
Via de Track & Trace link uit de verzendbevestiging kunt u zien wanneer uw bestelling bezorgd wordt.

Kan ik mijn bestelling traceren?

Ja, via de Track & Trace link uit de verzendbevestiging kunt u zien wanneer uw bestelling bezorgd wordt.

Bestelling volgen

Kan ik mijn bestelling volgen?

Wij vinden het belangrijk dat u weet wanneer u uw bestelling ontvangt.
De volgende informatie ontvangt u bij bestelling;
– Ontvangstbevestiging van uw order
– Verzendbevestiging (inclusief Track & Trace code)

Staat uw vraag er niet bij?

Staat uw vraag niet in de lijst? Neem dan contact met ons op:

+31 6 288 46 385
info@xtenzlife.nl